Stijging belminuten en sms berichten

Het aantal mobiele belminuten is in het vierde kwartaal van 2021 met 7% gestegen naar 12,4 miljard minuten. Het aantal sms’jes nam toe met 8 procent toe tot 663 miljoen. Dit blijkt uit de ACM Telecommonitor vierde kwartaal 2021.

In diezelfde periode zijn 1,6 miljard minuten gebeld via vaste telefonie waarvan 137 miljoen minuten via traditionele telefonie (ISDN en PSTN) en 1,51 miljard via VoIP.

Synergy4 is 3CX partner

3CX is de professionele VoIP telefooncentrale en communicatieserver. Met 3CX kunt u:

  • Bellen naar nationale en internationale nummers
  • Gratis bellen met collega’s, waar ook ter wereld
  • Veilig Videobellen met personen binnen en buiten uw organisatie
  • Videoconferentie zonder extra apps te installeren
  • Chatten met collega’s
  • Chatten, bellen en/of videobellen met bezoekers van uw website

Waarom 3CX bij Synergy4?

Synergy4 is telefonie specialist met ruim 20 jaar ervaring met het implementeren van zakelijke telefoonoplossingen. Naast de implementatie door ons eigen team van engineers zorgen wij ook voor alle zaken rondom de implementatie (nummerplan, contact ACM etc.) en krijgt u van ons de nodige training. Kortom, Synergy4 ontzorgt u volledig. Lees meer over de 3CX telefooncentrale.

Synergy4 is verhuisd.

Ons nieuwe adres is:

Rijnzathe 16 (Rijnzathe Tower)

3454 PV De Meern

Ons nieuwe postadres is:

Postbus 200

3454 ZL De Meern

Met ingang van 1 juli 2021 is het ongevraagd bellen van consumenten om producten of diensten aan te bieden verboden. U mag alleen consumenten benaderen die hier toestemming voor hebben gegeven (bijvoorbeeld bij het abonneren op een nieuwsbrief. In de voorwaarden moet dat expliciet vermeld zijn dat het telefoonnummer gebruikt kan worden voor telemarketing). Bestaande klanten mogen voorlopig nog wel telefonisch benaderd worden mits uw nummerherkenning aan staat. Dit verbod geldt niet voor het telefonisch benaderen van bedrijven.

Het coronavirus (COVID-19) heeft impact op het dagelijks leven en bedrijfsvoering. Heldere en tijdige communicatie is belangrijk voor de continuïteit van uw bedrijfsprocessen. Heeft u snel een informatienummer of sms service nodig dan kan Synergy4 dat voor u verzorgen. Wij hebben nummers op voorraad beschikbaar en kunnen dat direct voor u regelen. 

Read More

Het doek is gevallen voor ISDN-1 en ISDN-2. De ontmanteling van het ISDN netwerk is nu gestart en de ISDN verbindingen worden, uitzonderingen daar gelaten, uit dienst genomen. ISDN-15 en ISDN-30, vrijweluitsluitend ingezet in zakelijke omgevingen, zullen nog tot 1 januari 2020 in bedrijf blijven. Indien u nog gebruik van ISDN verbindingen is het zaak om zo snel mogelijk op zoek te gaan naar een alternatief.

Om te voorkomen dat er schaarste ontstaat gaat ACM ongebruikte 06-nummer terug halen bij de telecom aanbieders. Dit betreft nummers die binnen een jaar na toekenning nog niet in gebruik zijn genomen. Het uitgifte percentage voor 06-nummers ligt al enige tijd rond de 90% omdat telecom aanbieders zelf al nummers ‘recyclen’. Bovendien wordt voor m2m (machine to machine) communicatie sinds enkele jaren 097-nummers gebruikt. Toch ziet de toezichthouder redenen om 06-nummers terug te halen. Teruggehaalde nummers wordt pas na een afkoelingsperiode weer toegekend om te voorkomen dat de nieuwe gebruiker gebeld wordt door personen die de voormalige gebruiker willen bereiken. Meer informatie is te lezen in de Monitor Nummeruitgifte 2018.

Duizenden bedrijven die nog gebruik maken van ISDN zullen in de komende weken een keuze moeten maken omdat ISDN binnenkort niet meer beschikbaar is. VoIP, beter bekend als ‘bellen over internet’, is het wereldwijd geaccepteerde alternatief.

Read More
Wat is VoIP en wat zijn de voordelen?

VoIP staat voor Voice Over Internet Protocol en is het alternatief voor ISDN en analoge telefoonlijnen. VoIP is flexibeler en biedt veel meer mogelijkheden, zeker voor bedrijven. VoIP is de beste oplossing voor zakelijke telefonie. Bekijk de uitlegvideo voor meer informatie of kijk op de pagina over onze diensten.